sreda, 2. april 2008

NetBeans Samples, Visual JSF, Veichle Incident Report Application

Danes sem posodobil NetBeans IDE na verzijo 6.0.1.

Namestil sem paket Web & Java EE, ki že vsebuje dva aplikacijska strežnika GlassFish V2 UR1 in Apache Tomcat 6.0.14. Če želite strežnike potestirati, potrebujete še kakšno Web aplikacijo. Če nimate svoje, je dobra tudi kaka 'Sample' aplikacija, ki je priložena. Našli jo boste tam, kjer ustvarite nove projekte. Torej

File -> New Project -> Samples -> Web ->

Jaz sem izbral Vehicle Incident Report App.

Aplikacija se je namestila, tu sem pa naletel na problem. Rešljiv, nič posebnega, vendar mi je vzelo nekaj časa, ker nisem vedel in povem vam, če boste rabili.

Aplikacija hoče podatkovno bazo, ki je ni. OK. Naredimo bazo.

Tools -> Java DB Database -> Start server (če že ni)

in nato

Tools -> Java DB Database -> Create database

Database Name = vir
User Name = vir
Password = vir

OK. Baza je, tabel in podatkov pa ne.

V mapi, kjer imaste nameščen NetBeans boste našli sql datoteke, ki rešijo problem.

Najprej shema.
Program Files\NetBeans 6.0.1\visualweb1\startup\samples\create-schema-vir-derby.sql

Potem še tabele in podatki.
Program Files\NetBeans 6.0.1\visualweb1\startup\samples\create-vir-derby.sql

Datoteki odprite kar znotraj NetBeans-ov. File -> File Open.

Tako boste lahko datoteko pognali na DB strežniku. V zgornji vrstici izberete Connection in poženete obe sql datoteki s prvo ikono na desni strani - Run SQL.

Ni komentarjev: